מעבר ופיתוח של מרכז רווח באינטרנט תלוי בהצלחתו של תהליך ניהול הפרויקט.

בין אם אתה מנהל מוצר, מפתח מותג או פשוט עוסק בגיבוש אסטרטגיה להשקתו של מוצר חדש. ניהול הפרויקט הינו מרכיב קריטי בהבטחת הוצאתו של פרויקט האינטרנט לפועל.  כל פרויקט ופרויקט לכשעצמו הינו ייחודי ודורש התיחסות רצינית לאלמנטים כדוגמת: ניהול תקציב, פיתוח לוחות זמנים, חלוקה והשקעת משאבים וניהול סיכונים. בכל הגורמים הללו יש הכרח להתחשב בפיתוחו של התוצר הסופי.

צוות ניהול הפרויקטים בונטורה שיווק באינטרנט עוזר ללקוחותיו לנהל את פיתוח המותג במרחב האינטרנט ומסייע בייעוץ אסטרטגי בכל הקשור לחשיפת המותג במרחב. אנו נבחן בדקדקנות את מוצריכם ומאמצי הפיתוח העסקי בהם משקיע ארגונכם ונעזור לכם לפתח ולהשיק תוכנית המתאימה למוצריכם או המותגים שברצונכם לקדם.

קווים מנחים בניהול פרויקטים באינטרנט

צוות ניהול הפרויקט משתמש בשורת עקרונות מנחים בניהול פרויקט האינטרנט על מנת להבטיח את הצלחתו מתחילתו ועד סיומו המוצלח, הצגתו של המוצר ומאפייניו של המותג:

נקודת הפתיחה –  סקירת המותג ודרכי פיתוחו הכולל סיעור מוחות רעיוני משותף.

תכנון – הבנה מעמיקה של האסטרטגית המוצר ופיתוח לוחות זמנים עלויות ומשאבים בהם יהיה צורך.

נהול פריקטים באינטרנט יישום –  תחילתה של עבודה משותפת עם הלקוח במטרה להבטיח שהפרויקט יגיע לסיומו בצמוד ללוח הזמנים המתוכנן.

נהול פריקטים באינטרנט סיום – סיומם של תיקונים ופרטים אחרונים לפני השקתו של הפרויקט ופרסומו באינטרנט.

תהליך פיתוח פרויקט וניהולו כמתואר מעלה מבטיח הצלחה והשקה אפקטיבית של פרויקט באינטרנט.  הקפדה על שלבי עבודה נכונים בניהול הפרויקט תאפשר למנהלים בחברתך התאמה אופטימאלית וגישה מקסימאלית למשאבים. בנוסף יאפשר ניהול פרויקט מסודר לעובדי החברה להתרכז בלקוחות ויבטיח את מהירות הגעתם של מוצרי החברה לשוק.

לקבלת פרטים ושיחת ייעוץ ללא התחייבות