תהליך קידום אתרים
תהליך קידום אתרים וההתאמה למנועי חיפוש הוא שלב בו אנו מטפלים בהיבטים השונים המתרכזים באתר (On Site Optimization). שלב זה מורכב ממספר תחומי פעילויות  שיש להעביר  אתר על מנת לשפר את ביצועיו, לעיתים הדבר דורש זמן עד שניתן יהיה לזהות בבירור תוצאות באופן עקבי ולאורך זמן.

להלן שלבי הביצוע העיקריים של תהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש – On Site

מחקר

מחקר מהווה חלק עיקרי וחשוב בכל תחילת פרויקט קידום אתרים. יש להתבונן מקרוב על מבנה אתר האינטרנט העכשווי וכן על אלו של המתחרים. אם אתרים אחרים בתחום שלך בעלי רמת ביצועים גבוהה יותר במנועי חיפוש,אנו צריכים לברר,מדוע? ייתכן שהם משקיעים סכומי כסף גדולים על פרסום,ייתכן שהינם בעלי שם "מותג" חזק ומנצלים יתרון זה לטובתם בביטויי מפתח ספציפיים. זאת ועוד, ייתכן שהם משתמשים בטריקים שונים,על מנת לשטות במנועי החיפוש כדי שאלו יתייחסו אליהם כאל יותר רלוונטיים מאשר הם באמת כאלו.

אנו נבחן את מצבו העכשווי של אתר האינטרנט ונזהה את הבעיות שבו. אלו יכולות להיות: מבנה שגוי, כתיבת דפי קוד מרושלת, טקסט לא ברור, שימוש במילות ובטויי מפתח לא נכונים, שימוש במילים וביטויים במינון נמוך מידי או שימוש טקסטואלי המקשה על מנועי החיפוש לסווג את אתר האינטרנט למקומות בהם אתה רוצה שיופיע.

בנוסף נזהה ונתעד אתרי אינטרנט נוספים בתחום אותם מנועי החיפוש מזהים כמהימנים. אתרים אלו עשויים לכוון אותנו לאורך כל שלבי הפרויקט. אם חלקם אנו עשויים בשלבים מאוחרים יותר להחליף קישוריות לאתר האינטרנט שלך.

אתה מכיר את העסק שלך טוב יותר ממה שאנחנו אי פעם נכיר. לפיכך אנחנו נצטרך לעבוד יחד בשלב זה של התהליך. אתה תצטרך ללמד אותנו מספיק על האנשים שאותם תרצה שנביא אליך לאתר האינטרנט בכדי שנוכל לכוון את אתר האינטרנט במדויק כלפי קהל מטרה.

קידום אתרים – הגדרת מילות מטרה

כוון כלפי ביטויי מטרה שגויים וכל מאמצי קידום האתר יהיו לריק. חקר מונחי  מפתח והגדרת ביטויים  לצורך שילוב בדפי התוכן של האתר.
אנו נסרוק את מילות וביטויי המפתח ונציע לכם ביטויים שלדעתנו המקצועית הם החשובים ביותר. יחד נקבע מראש את 10 המונחים החשובים ביותר. אלו יהיו "מונחי המטרה", אחריהם אנו נעקוב. אין זה אומר שהאתר לא יופיע בעוד עשרות אם לא מאות מונחי חיפוש רלוונטיים.

אנו משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים המאפשרים לנו לחזות ביעילות את נפח התעבורה בכל חיפוש אקראי ברשת. המלצתנו נגזרת מתוך בסיס נתוני השאילתות במנועי החיפוש ברשת האינטרנט ונשענת על כ 560 מליון חיפושים המבוצעים באינטרנט במשך 24 שעות. היקף החיפושים מהווה סדר גודל של כ 96.6% מכלל החיפושים ברשת האינטרנט.

קידום אתרים – עריכת תוכן

לאחר ששלב המחקר כיוון אותנו לקהל המטרה וגיבשנו אסטרטגיה ודרכי פעולה. נשלח לכם את המלצתנו, בנוגע לשינויים בתוכן האתר. הטקסט ייכתב מחדש, על בסיס מונחי המטרה שהצבנו כמטרה. בשלב זה נוודא כתיבה נכונה של שמות הדפים באתר, כותרות העמודים, ראשי הפרקים ושילוב קודים נכונים בדפי הקוד של האתר. לתמונות ולעצמים באתר יינתן תוכן אלטרנטיבי רלוונטי. אנו נעשה כל שניתן על מנת שאתר האינטרנט שלך יציג את המידע הנכון לאנשים הנכונים.

קידום אתרים – בדיקה ושיפוץ מבנה הניווט באתר

לאחר שאתר האינטרנט מכיל את התוכן הנדרש, יש לסדר אותו כדי שיהיה קל למצוא אותו. במשך הזמן ככל שאתרים גדלים, אנשים נוטים לזנוח את אירגון התוכן לטובתם של המבקרים בו.

מבנה אתר נכון, יעזור למבקרים בו למצוא ביתר קלות את מבוקשם ובנוסף יעזור למנועי החיפוש לאגור כמות גדולה יותר של תוכן רלוונטי. ייתכן שלא יהיה צורך לארגן מחדש את מבנה האתר, אך אנו נייעץ מה כדאי לשנות על מנת שהמבקרים יוכלו ביתר קלות למצוא את מבוקשם.

התאמת קוד המקור (HTML )

בהתאם לכמות התוכן ומספר העמודים באתר אנו נזדקק לפרק זמן שבין 5-21 ימי עסקים כדי לבחון בדקדקנות את אתר האינטרנט. לרשום הערות ולבצע שינויים בקוד המקור הבלתי נראה של אתר האינטרנט. שינויים אלו לא ישפיעו על אתר האינטרנט שלכם ואף לא על מראהו ותפקודו.

הגשה ידנית לרישום במנועי חיפוש

לאחר שקוד המקור שופץ והותאם, אנו נגיש באופן ידני את כתובת אתר האינטרנט שלכם למנועי החיפוש רק אם יש צורך.
יש לשים לב, במקרה שהאתר כבר נמצא רשום באינדקס מנועי חיפוש .אין סיבה להגישו לרישום פעם נוספת לאותו מנוע חיפוש. ההתאמה – אופטימיזציה למנועי חיפוש, שביצענו כבר תשפר משמעותית את דרוג ההופעה.

** חשוב לדעת כל אתר ואתר הינו שונה במצבו, לכן הזמן הדרוש לשיפור אתר שאיש מקצוע הגון יכול להציע צריך להתבסס על מצבו העכשווי של אתר האינטרנט, הטכנולוגיה, אתרי המתחרים ועד כמה אתה מוכן לקבל את עצותיו של איש המקצוע ולבצע  שינויים.

לבדיקת אתר חינם. צור איתנו קשר