הוצאה על שיווק במנועי חיפוש בצפון אמריקה תגיע ל 11 מיליארד דולר בשנת 2011.

עפ"י SEMPO Search Engine Marketing Professional

שיווק במנועי חיפוש הידוע גם כשיווק באינטרנט באמצעות חיפוש הינו אחד מאופני השיווק החמים ביותר הקיימים בארגז הכלים של מנהל השיווק בימים אלה.

עם קהל לקוחות גלובלי המבצע כ 5.1 מיליארד דולר חיפושים מידי חודש. שיווק באינטרנט באמצעות חיפוש הופך ליותר מאשר רכיב סתמי המולבש סתם כך, על תמהיל השיווק. שיווק במנועי חיפוש הפך זה מכבר להכרחי, אף על פי כן בחירתו של פתרון שיווק במנועי חיפוש עבור הארגון עשוי להיות משימה מרתיע למדי בבואך לבחור את הפתרון המתאים לך.

צוות שיווק מנועי חיפוש בונטורה שיווק באינטרנט עוזר ללקוחותיו בבחירת הפתרון המתאים ביותר עבורך. אנו נסקור את אתר האינטרנט שלך ואת קמפיין האינטרנט המיושם בימים אלו ונפתח פתרון שיווק במנועי חיפוש שיחמיא למאמצי השיווק בהם נוקט הארגון בהווה.

צור קשר או טלפן: 03-6447699 וגלה כיצד שיווק במנועי חיפוש יכול לעזור לחברתך.
שיווק במנועי חיפוש מכיל שני מודלים שונים של חשיפה.

Pay Per Click – קמפיין מודעות ממומן

Pay per click (PPC) הינו מודל להגברת החשיפה ומיקומי ההופעה במנועי חיפוש על ידי תשלום המפרסמים במטרה לחשוף את מוצריהם או שרותיהם במחרוזות חיפוש של הגולשים הרלוונטיות למוצריהם/שרותיהם. מודעות פרסום אלו נחשפות בדף תוצאות החיפוש. עלות סוג זה של חשיפה בדרך כלל נמדד על בסיס כמות ההקלקות על המודעה. מרבית המפרסמים מוצאים כי מודל זה הינו בעל עלות תועלת אפקטיבית ביותר כיוון שהם משלמים אך ורק עבור מבקרים באתר בהשוואה לפרסום על בסיס חשיפה בלבד. למד עוד אודות Pay Per Click על יתרונותיו ואופן ניהול קמפיין שכזה.

Search Engine Optimization – SEO

Search engine optimization SEO כחלק מתהליך קידום אתרים מוכוון לחשיפה בתוצאות חיפוש "טבעיות" (אורגאניות). תוצאות חיפוש טבעיות נקבעות על ידי יותר ממאה משתנים מתמטיים המוכלים בנוסחת האיסוף, הההפצה והדירוג של מנועי החיפוש ומטרתם היא לקבוע את מידת הרלוונטיות של אתר האינטרנט בהתאם למחרוזת החיפוש של הגולש. סוג זה של מודל חשיפה במנועי חיפוש משפר את הניראות והדומיננטיות של אתר האינטרנט ברשומות החיפוש החופשיות של מנוע החיפוש ומאפשר לחברות, ארגונים ופרטים לקבל תעבורת מבקרים איכותית ללא הצורך לשלם עבור כל מבקר ומבקר. קרא עוד אודות תהליך התאמה למנועי חיפוש.